9.09.2013

Rozdział 1

Dzień Dobry!
Bardzo dziękuję ,za komentarze po poprzednim postem :)  Tak naprawdę to one natchnęły mnie ,żeby coś napisać. Rozdział jest słaby i taki trochę wymuszony... Na taki natchniony musicie jeszcze trochę poczekać. :) Postaram się za to wziąć ,w końcu ^^
Jak widzicie blog został dodany do stowarzyszenia DHL. Z czego bardzo się cieszę :D
W razie pytań: julia.potter@wp.pl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Hermiona bardzo się zdziwiła na ten widok. Nie wiedziała ,że jeszcze kiedykolwiek spotka tę tlenioną fretkę. Pomimo ,że wojna się już skończyła, ona dalej jakoś podświadomie twierdziła ,że Dracon Malfoy jest śmierciożercą. Przeszdł przecież na ich stronę. Jednak pewne wspomnienia ,z Malfoy Manor, nie pozwalały młodej pannie Granger spojrzeć normalnie na kogokolwiek związanego ,z rodziną Malfoy'ów.
 Szybko zapłaciła po czym pożegnała się ,z uprzejmą ekspedientką. Chciała jak najszybciej wyjść, opuścić tę ruchliwą ulicę i w jakimś ciemnym zaułku aportować się do domu.
 Wyszła ,z salonu z zamiarem pójścia przed siebie ,w poszukiwaniu miejsca idealnego do teleportacji. Nagle usłyszała ,za sobą głos pełen kpiny.
- Dzień Dobry, Granger.
Za nią stał Malfoy ,w całej swojej okazałości. Oczywiście nie mógł odpuścić sobie wrednego uśmieszku.
- Dzień dobry. - odpowiedziała chłodno. - Czego chcesz Malfoy?
- Niczego. Dlaczego jesteś tak niemiła? Dawno nic nie słyszałem o waszej "Świętej Trójcy". Co tam u Bliznowatego i Weasleya? Dalej są takimi nieudacznikami? A ty Granger, bierzesz ślub? - zapytał ledwo powstrzymując się od śmiechu.

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się ale krótko ;D
    Czekam na następny;)
    Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt trochę krótko ale ciekawie. Z kim Miona bierze ślub???!!! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    No cóż.:) Widzę, że Draco jest ironiczny i złośliwy, a to lubię.:) Wprowadziłaś nutkę tajemniczości nie mówiąc za kogo Hermiona wyjdzie za mąż.:D
    A myślałam, że to ja jestem mistrzynią krótkich rozdziałów.:D
    Ogólnie podoba mi się.:)
    Czekam na kolejny,
    pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    zapraszam na:
    www.amor-deliria-nervosa-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od tego, że strasznie krótko ;x Przyzwyczajona jestem do czytania tasiemców, jednak notka, która nie ma nawet pół strony w Wordzie... No cóż, zaskoczyłaś mnie.
    Ogólnie, nie jest źle, aczkolwiek musisz zwracać większą uwagę, gdzie stawiać przecinki, a gdzie nie. Sama nie jestem mistrzem w tej dziedzinie, jednak stawianie 4 przecinków w jednym zdaniu pojedynczym to lekka przesada.
    Zainteresowałaś mnie tym ślubem, bo skoro Draco nic o tym nie wie, to znaczy, że to nie on jest panem młodym. Tak, wiem, jestem mistrzem oznajmiania faktów oczywistych :)
    No cóż, czekam na kolejny rozdział (oby dłuższy) i mam dla Cb taką małą radę - jeśli czujesz, że piszesz na siłę, to zrób sb przerwę. Lepiej napisać rozdział dobry, ale po kilku dniach, niż wymuszony z dnia na dzień, ale średni. Oczywiście, ten taki nie jest, to był tylko przykład :)
    Pozdrawiam,
    Fioletoowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam tu, widziałam w Stowarzyszeniu, że jesteś nowa! :)
    Generalnie, bardzo ciekawie, ale ciężko jest cokolwiek napisać przy tak króciutkim rozdziale, kochana :D. Moje rozdziały są na pewno dłuższe, dlatego przez moment zastanawiałam się czy to zapowiedź, czy może gdzieś jest przycisk 'dalej'. niemniej jednak nie poddawaj się, pisz nieco dłuższe i życzę weny! :) Zajrzę jeszcze! :)

    pozdrawiam, Zou.
    http://hermionyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki! :(
    Pisz dłuższe rozdziały; masz fajny styl, więc to wykorzystaj.
    Czytało się lekko i bez zgrzytów, co jest wielkim plusem.
    Draco ironiczny i oschły, czyli idealny. Chcę z nim więcej scen :D

    Myślę, że kolejna notka będzie dłuższa. Weny, weny i jeszcze raz weny!
    Pozdrawiam, Halt Wenner :)

    PS. Wiem, jestem zła, ale gdybyś chciała, to w sobotę startuję z blogiem. Miniaturki i killku odcinkowe. Zapraszam i przepraszam za spam :)

    more-than-hate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej wpadłam tu przypadkowo, ale powiem ci że ja tez jestem raczej nowa :D co prawda jestem od lipca ale to wszystko i tak jest dla mnie nowe. Ale początek zapowiada się ciekawie, chociaż trochę krótki ten rozdział. Już dodaje blog do czytanych na moim blogu :D
    A szablon jest bardzo ładny, osobiście uwielbiam to zdjęcie :D

    I zapraszam do mnie w wolnym czasie :) http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział bardzo krótki ale nawet dobry. Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - to naprawdę wiele dla mnie znaczy :)